مدرسه فوتبال شاهين نمونه کشور شد
دراین نشست دکتر علیزاده پس از خیر مقدم به میهمانان درباره استاندارد سازی و مدارس فوتبال پایه صحبت کرد و گفت:پس از 4 سال آمار خوبی به سوی توسعه علمی و عملی در فوتبال پایه برداشتیم و دستاوردهای ما نشان می دهد که توانستیم در این 4 سال گام های بلندی در آسیا و جهان برداریم.
وی در پایان صحبتهایش به ثبت مدارس فوتبال مجوز دار اشاره کرد و گفت: از فعالین مدارس غیر مجاز به شدت جلوگیری خواهیم کرد
سپس پس از سخنان کفاشیان، محمد زاده-معاون تحقیق و توسعه شرکت زمزم-اسپانسر مدارس فوتبال کشور درباره نوشابه انرژی زا که مورد استفاده مدارس فوتبال سراسر کشور قرار می گیرد صحبت کرد و روند ساخت و مصرف این نوشابه و فواید این محصولات را در یک ارائه 15 دقیقه ای تشریح کرد.
پس از این سخنرانی، گل محمدی گزارش نظارت بر مدارس فوتبال در سال 90 را با جزئیات ارائه کردو پس از آن از مدارس فوتبال نمونه کشور تقدیر شد و پس از این تقدیر 3 استان برتر فعال در مدارس فوتبال معرفی شدند که شامل استانهای آذربایجان شرقی، بوشهر و گیلان بودند.که باشگاه شاهین نماینده استان بوشهر بود.
این استانها هر کدام درسه زمان 10 دقیقه ای گزارش عملکردشان را به مسئولان استانی مدارس فوتبال ارائه کردند.
سپس حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی درباره لزوم رعایت مسائل انضباطی و اخلاقی در مدارس فوتبال مطالبی را مطرح کرد و هشدار داد فدراسیون فوتبال به شدت با مدارس فوتبال بدون مجوز و مدارس فوتبالی که مجوز دارند اما مرتکب جرم می شوند، برخورد خواهد کرد
وب سایت گل گت