مقاومت فدراسیون و کمیته انضباطی مقابل بدهی های شاهین بوشهر باعث شد تا این تیم نتواند قرارداد نفراتش را ثبت نماید و باتوجه به فرصت سه روزه تا پایان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم، بازیکنانی که دو ماه در تمرینات حضور داشتند با ترک تمرینات شاهین به دیگر تیم ها پیوستند تا عملا شاهین از لیگ کنار برود.

مقاومت فدراسیون و کمیته انضباطی مقابل بدهی های شاهین بوشهر باعث شد تا این تیم نتواند قرارداد نفراتش را ثبت نماید و باتوجه به فرصت سه روزه تا پایان نقل و انتقالات لیگ دسته دوم، بازیکنانی که دو ماه در تمرینات حضور داشتند با ترک تمرینات شاهین به دیگر تیم ها پیوستند تا عملا شاهین از لیگ کنار برود.

در این باره پورفاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس به گل گفت: متاسفانه تلاش های بسیاری که برای قانع کردن فدراسیون صورت گرفته بود به جایی نرسید و بازیکنان شاهین تمرینات را ترک کرده و به تیم های دیگر رفته اند. افسوس من برای این تصمیم فدراسیون نیست زیرا اگر واقعا قانونی در این باره وجود دارد باید برای همه  اجرا شود. سازمان لیگ پاسخ بدهد قراردادهای فلان تیم مطرح پایتخت چرا 48 ساعت بعد از پایان زمان نقل و انتقالات ثبت شد؟ چرا تیم های لیگ برتری رفع تعلیق شدند در حالی که هنوز صناری از بدهی های خود را نپرداخته اند؟

وی تصریح کرد:شاهین و ورزش بوشهر مصوبه 5 میلیاردی وزارت نفت را دارد. وقتی دولت پول نداده چرا تیشه به ریشه تیمی مردمی می زنند؟ می گویند به ما ربطی ندارد و باشگاه باید تامین منابع مالی کند مگر خود فدراسیون توانسته تامین منابع کند؟ اوضاع اقتصادی را که می بینند. هر روز کی روش یک مصاحبه می کند و انتقادی تازه دارد. اگر فدراسیون پول دارد شاهین و ایرانجوان و تیم های استان بوشهر هم دارند. بیایید راه حل ماجرا را پیدا کنید.پاک کردن صورت مسئله که فایده ندارد.این همه تیم ریشه دار و مردمی را تعطیل کردند نتیجه اش این که بهترین بازیکنان لیگ ما 40ساله هستند. به این نمی گویند اجرای قانون، می گویند ضعف مدیریتی.اگر زورشان فقط به تیم های بدون حامی می رسد اعلام کنند و بگویند ما فقط می توانیم با شاهن بجنگیم.الان لابد انتظار دارند مدال شجاعت بگیرند.اگر بدهکارها باید تعلیق شوند خود فدراسیون صدرنشین بدهکارهاست. شما که از دولت هم پول می گیرید پول یک مربی را نتوانسته اید بدهید انتظار دارید باشگاه خصوصی چاه نفت داشته باشد؟ با این مدیریت ، فوتبال ما تنه به تنه بنگلادش خواهد زد.

او افزود: افسوس من برای یک بام و دوهوا بودن های فدراسیون است.می گویند لیگ برتری ها درآمد دارند و بدهی ها از آن محل پرداخت می شود.خدا کند قانون را در لیگ های پایین برای همه اجرا کنند و تیم های نورچشمی مستثنا قرار نگیرند. مثلا برق شیراز هم سالهاست بدهکار است و امیدوارم نفوذ نایب رییس فدراسیون قانون را عوض نکند وگرنه در جهت ایفای حقوق مردم بوشهر و هواداران شاهین ، کفاشیان و وزیر را به مجلس می آوریم تا پاسخگو باشند. قطعا اگر تخطی از قاون صورت بگیرد و تبعیض قائل شوند از فدراسیون به دیوان عدالت اداری و دادگاه هم شکایت خواهیم کرد.من از حق مردم استانم کوتاه نمی آیم. آقایان خودشان قانون سقف قرارداد گذاشتند بعد بازیکنی که قرار 850 میلیونی بسته بود توانسته علیه شاهین حکم انضباطی بگیرد.بهتر نیست حرف از قانون نزنید؟