گل گت - محسن گلستانی مدیر عامل باشگاه شاهین از اعلام شرایط علیرضا نعمتی مالک باشگاه شاهین برای واگذاری این باشگاه خبر داد.

گلستانی در ادامه افزود : شرایط مالک شاهین برای واگذاری طی نامه ای به باشگاه اعلام شده که این نامه به استانداری جهت اخذ تصمصم نهایی تحویل خواهد شد . که امیدواریم آقای نعمتی هم به خواسته هایش برسد و همه چیز ختم به خیر شود و شاهد حضور مقتدرانه شاهین در رقابتهای لیگ دسته دو باشیم.

گفته می شود نعمتی در نامه اش اعلام کرده که با احتساب وام ها و دیرکرد بانکی و مطالبات خودش، با دریافت یک میلیارد و 200میلیون تومان تیم را واگذار می کند. او همچنین به استاندار نوشته که فدراسیون فوتبال قبلا طی نامه ای اعلام کرده بود که درباره بدهی های قبلی هر چه دادگاه بوشهر اعلام کند قابل قبول است اما حالا که دادگاه اعلام کرده نعمتی در قبال بدهی ها مسئولیتی ندارد ، فدراسیون به حرف قبلی خود عمل نکرده و تیم را همچنان تعلیق نموده ودر این باره خواستار پیگیری استاندار شده است

اسقبال گرم هوداران شاهین از استاندار در فرودگاه بوشهر

مهندس حسنوند استاندار بوشهر که در حال بازگشت به بوشهر از سفر تهران بود بعدازظهر دوشنبه با استقبال گرم هواداران شاهین در فرودگاه بوشهر مواجه شد. هواداران شاهین ضمن تقدیر از استاندار درخواست حمایتهای بعدی مجموعه استانداری از تیمشان داشتند. مهندس حسوند نیز در پاسخ به درخواست آنها قول کمک و همکاری با باشگاه شاهین را داد.

منبع:سایت کانون هواداران