این عکس با شاهینی ها حرف می زند
گل گت - سایت کانون هواداران
شاهین بوشهر نوشت: بعدازظهر چهارشنبه شاهد حضور غلامرضا بوالخیری و بهرام
(جلال) غریب زاده دو پیشکسوت ارزشمند باشگاه شاهین و فوتبال بوشهر در محل
تمرین تیم شاهین بودیم
این دو بزرگوار سالهای زیادی (از دهه 50 تا 70 ) در باشگاه شاهین به عنوان بازیکن و مربی بدون هیچگونه چشمداشتی تلاش می کردند . نگرانی از وضعیت فعلی شاهین را در چهره این دو عزیز می توان دید. آنها هنوز با همان تعصب و علاقه پیگیر مسائل تیمشان بودند و با وسواس خاص تمرین تیم را زیر نظر داشتند .
روز گذشته در یافتیم که این روزها چقدر جای این عزیزان و دیگر پیشکسوتان شاهین در کنار تیم خالی است . حضور و رفتار آنها برای همه نمونه و الگو بود و ای کاش همه آنهایی که خود را شاهینی می دانند نگاه و رفتارشان از این دو عزیزالگو می گرفتند . کاش ...

+ نوشته شده در شنبه نهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 21:47 توسط
|
وب سایت گل گت