شکایت پتروویچ به فیفا/ مهلت 15 روزه به باشگاه شاهین
به گزارش " گل گت " علی زاهدی وکیل ایوان پتروویچ بازیکن اسبق شاهین در گفتگویی با کانون هواداران شاهین از پذیرفتن شدن شکایت این بازیکن توسط فیفا خبر داد .
علی زاهدی در این خصوص اظهار داشت : ایوان پتروویچ بابت 3 سال بازی در تیم شاهین هنوز حدود 500 میلیون تومان طلبکار است و در همین خصوص مکاتباتی با فیفا در همین خصوص انجام شده بود که امروز (9 جولای) این شکایت مورد قبول و تائید فیفا قرار گرفته است .

وکیل ایوان پتروویچ در ادامه افزود : نامه فیفا امروز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است . در این نامه ذکر شده است که باشگاه شاهین ظرف 15 روز ( 24 جولای / 2 مرداد) بایستی پاسخگوی این مسئله باشد در صورت عدم رسیدگی باشگاه شاهین به این مسئله فیفا اقدام نهایی را در این زمینه بعمل خواهد آورد .
علی زاهدی اذعان داشت : در طول این دو سال بارها صدور رای نهایی را با تاخیر روبرو کردیم تا شاید باشگاه شاهین این مشکل را حل کند و در همین راستا پیگریهای زیادی با این باشگاه داشتیم اما مسئولین باشگاه شاهین حتی حاضر به مذاکره تلفنی هم نبودند غافل از اینکه فیفا با کسی شوخی ندارد و حتی از روشهای مختلف سعی بر بی اساس بودن این شکایت داشتند و با حمایت و مشاوره برخی از دوستان بجای تدبیر موثر و حل مسئله اعلام می داشتند این شکایت بی اساس و بی نتیجه خواهد ماند

وب سایت گل گت