اعضای هیات موسس و مهندس کنگانی مدیر عامل اسبق شاهین بوشهر روز دوشنبه با نعمتی مالک این باشگاه قرار جلسه گذاشته بودند.

در حالی که اعضای هیات موسس و کنگانی در محل جلسه حضور یافتند ، نعمتی در جلسه حاضر نشد

به گزارش ' 'گل گت " به نقل از سایت شاهین ایران ، دراین نشست قرار بود مطالبات نعمتی مشخص شود تا هیات موسس آن را بپردازد و  شاهین به آینده امیدوار شود.

قابل ذکر است : نعمتی بارها اعلام کرده بود در قبال دریافت مطالباتم حاضرم تیم را به دست کسی بسپارم که توان اداره شاهین را داشته باشد ولی اکنون که هیات موسس حاضر به پرداخت مطالباتش شده وی در جلسات حضور پیدا نمی کند.