کوتاه از شاهین بوشهر
تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی عصر امروز به مصاف ابومسلم می رود که صبح امروز سازمان لیگ آزادگان کارت سید مهدی حسینی نسب را به عنوان سرمربی و علیرضا نعمتی را به عنوان سرپرست تیم صادر کرده و آنها می توانند روی نیمکت بنشینند.
از هفت بازیکن قهر کرده فقط سعید خانی به اردوی شاهین برنگشته و 6 بازیکن دیگر این تیم را همراهی می کنند.محمد ویزواری،محمد امین صنایعی، وحید نعمتی، حامد سلیمانی و افشین دانشیان در تمرینات آماده نشان داده اند و احتمالا" امروز به میدان می روند اما ابوالفضل کمانی از آمادگی لازم برخوردار نبوده و ممکن است در ترکیب قرار نگیرد.
ضمنا" قرارداد حسینی نسب در فدراسیون و هیئت فوتبال بدون قید مبلغ و به صورت سفید به ثبت رسیده است.
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 12:43 توسط
|
وب سایت گل گت