‌تیم فوتبال شاهین بوشهر در حالی عصر امروز به مصاف ابومسلم می رود که صبح امروز سازمان لیگ آزادگان کارت سید مهدی حسینی نسب را به عنوان سرمربی و علیرضا نعمتی را به عنوان سرپرست تیم صادر کرده و آنها می توانند روی نیمکت بنشینند.

از هفت بازیکن قهر کرده فقط سعید خانی به اردوی شاهین برنگشته و 6 بازیکن دیگر این تیم را همراهی می کنند.محمد  ویزواری،محمد امین صنایعی، وحید نعمتی، حامد سلیمانی  و افشین دانشیان در تمرینات آماده نشان داده اند و احتمالا" امروز به میدان می روند اما ابوالفضل کمانی از آمادگی لازم برخوردار نبوده و ممکن است در ترکیب قرار نگیرد.

ضمنا" قرارداد حسینی نسب در فدراسیون و هیئت فوتبال بدون قید مبلغ و به صورت سفید به ثبت رسیده است.