گناه غلامرضا دلگرم در ایرانجوان بوشهر چه بود؟
ایرانجوان مصاف خانگی با برق شیراز را با نتیجه یک بر یک پشت سر گذاشت تا بهترین موقعیت را برای نزدیک تر شدن به صدر جدول از دست دهد.
مسئولان این تیم بعد از قطع همکاری با احمد سنجری به غلامرضا دلگرم از
مربیان بومی اعتماد کردند و در حالی که روند رو به رشدی را دنبال می کردند
به یکباره سر و کله زوران در این تیم پیدا شد. مربی ای که داد و بیدادهایش
در کنار زمین بیشتر از مربیگری اش جلوه می کند.
مانده ایم غلامرضا دلگرم چه اشکالی داشت؟ شاید گناه او این بود که بومی است!
+ نوشته شده در دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 11:33 توسط
|
وب سایت گل گت