علی حنطه در گفتگویی با برنامه رادیویی پسین ورزش گفت : به قولی که به مدیریت باشگاه شاهین داده ام پابرجا هستم و روز سه شنبه وارد بوشهر خواهم شد و در تمرین تیم حضور خواهم یافت .

علی حنطه در ادامه افزود : تاخیر حضورم در بوشهر بخاطر بیماری مادرم بوده و با هماهنگی های بوجود آمده ساعت 12 روز سه شنبه وارد بوشهر خواهم شد و امیدوارم بتوانم برای شاهین و مردم خوب بوشهر مثمر ثمر باشم .

حنطه در خصوص اعضای کادر فنی نیز گفت : یک نفر دستیار به بوشهر خواهم آورد ولی به همه اعضای کنونی کادر فنی شاهین نیاز داریم و این مسئله را به مدیریت باشگاه نیز اعلام کرده ام .