فولاد ماهان اصفهان به دنبال مالکیت شاهین بوشهر
اوضاع مالی شاهین بوشهر تا به حدی خراب است که برای اولین بار در تاریخ این
باشگاه، بازیکنانش برای یک بازی حاضر نشدند تا سه بر صفر بازنده شوند.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
افراشته که در
شرایط کنونی همه کاره شاهین است مذاکراتی را با بهروز ریخته گران مدیرعامل
شرکت فولاد ماهان و محمدرضا ساکت داشته و آنها پذیرفته اند که مالکیت این
تیم بوشهری را بر عهده بگیرند.
افراشته قول داده که بدهی های قبلی باشگاه ارتباطی به مالکان جدید نداشته باشد و خود او در صدد رفع آنها باشد.
آنها قرار است عصر امروز در تمرینات شاهین حاضر شوند و پس از آن اقدام به عقد قرارداد خرید نمایند.
آنها قرار است عصر امروز در تمرینات شاهین حاضر شوند و پس از آن اقدام به عقد قرارداد خرید نمایند.
اعتراض به رای دادگاه
در
حالی که اعتراض هیئت موسسین شاهین به توقیف سهام باشگاه و مزایده آن از
سوی دادگاه بوشهر رد شده است، آنها روز گذشته با معرفی یک وکیل مبادرت به
تجدید نظر خواهی از این رای نموده اند.
گفته می شود آنها می دانند که در دادگاه تجدید نظر هم رای دلخواه را کسب نمی کنند ولی قرار است اینگونه وقت تلف کنند تا فولاد ماهانی ها طلب فرد طلبکاری که منزلش به واسطه وامی که برای شاهین گرفته و اقساطش پرداخت نگردیده، توقیف شده، پرداخت گردد و ماجرا ختم به خیر شود.
گفته می شود آنها می دانند که در دادگاه تجدید نظر هم رای دلخواه را کسب نمی کنند ولی قرار است اینگونه وقت تلف کنند تا فولاد ماهانی ها طلب فرد طلبکاری که منزلش به واسطه وامی که برای شاهین گرفته و اقساطش پرداخت نگردیده، توقیف شده، پرداخت گردد و ماجرا ختم به خیر شود.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۱ ساعت 8:5 توسط
|
وب سایت گل گت