برنامه فوتبال بوشهري كه جمعه شب ها از راديو بوشهر پخش مي شود، حاشيه هاي تازه شاهين را نشان داد.
بخش هايي از اظهارات پاليزدان مربي اين تيم به همراه دلفاني مديرعامل و حنطه سرمربي كنوني شاهين به نقل از «فوتبال بوشهر» را در ادامه مي خوانيد:

بومی سوزی ها تمامی ندارد/دلفانی کار را برایم سخت کرد!/منتظر واکنش هواداران هستم!

سرمربی موقت تیم شاهین از استعفای خود خبر داد. پالیزدان که دردیدار با نساجی هدایت شاهین را بر عهده داشت در  گفت و گو با برنامه رادیویی فوتبال بوشهری گفت:در حال رفتن به اصفهان هستم و متاسفانه بومی سوزی ما بوشهری ها تمامی ندارد.

او ادامه داد:مدیر عامل باشگاه به حضور آقای حنطه تمایل دارد و من هم گفتم این حق را دارم که با هر مربی کار نکنم و به همین دلیل اعلام کرده ام اگر او بیاید من حاضر به همکاری بابت وی نیستم.

او افزود:مدیرعامل روز بازی حنطه را به هتل آورد که این کار را برای من سخت کرد اما عاقبت تصمیم گیرنده من بودم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.

وی در پایان اعلام کرد:من فصل قبل برای استراحت به بوشهر آمده بودم که آقای کامیاب و بازیاری گفتند بیا کمک کن. از آن روز تا حالا یک ریال نگرفته ام و اگر مربی غیر بومی بود آیا چنین کاری می کرد؟این مسائل باید یک جا حل شود و از مردم بوشهر می خواهم یک روز مقابل این مسائل بایستند و منتظر واکنش آنها هستم.امروز همان روز است.

 رزومه تان چیست آقای پالیزدان؟/به کسی باج نمی دهم!ما را تهدید کرده اند/پالیزدان:تکذیب می کنم

اظهارات پالیزدان با واکنش مدیر عامل شاهین روبرو شد. داریوش دلفانی در گفت و گو با برنامه رادیویی فوتبال بوشهری گفت:من متاسفانه اظهاراتی را از آقای پالیزدان می شنوم که جای بحث دارد. آقای پالیزدان با کدام رزومه و سابقه توقع دارید سرمربی شاهین شوید؟چرا فرافکنی می کنید و می خواهید مردم را مقابل من قرار دهید؟ شما آنالیزور و نفر پنجم کادر فنی سپاهان بودید. چرا می خواهید مردم را فریب بدهید؟

او ادامه داد:من اهل باج دادن نیستم. آقای پالیزدان اس ام اس تهدید آمیز فرستاده که اگر من سرمربی نشوم نمی گذارم تیم تمرین کند! خودت می دانی چه گفته ای و چه کرده ای و ماهیتت برای همه روشن شده است.لازم باشد نفرات را می آورم در تلویزیون تا بگویند که چه کارهایی کرده اید.

دلفانی تصریح کرد:من با 5 گزینه مذاکره کرده بودم و حنطه مردانگی کرد که بدون پول پیش پرداخت حاضر شد به شاهین بیاید.کارنامه او در شهرداری و سایر تیم ها روشن است. من چند صباحی مهمان مردم بوشهر هستم و و خودم فوتبال بازی کرده ام. حتما با پارامترهایی حنطه را انتخاب کرده ام.من آنچه به نفع شاهین باشد را انجام می دهم و همین امشب هم در فرودگاه به پالیزدان گفتم بیا کنار حنطه کار کن. او 11سال سابقه مربیگری دارد . من که نمی توانستم قلعه نوعی را بیاورم.

وی افزود:کللی فرد شناسنامه فوتبال بوشهر است و من هم گفته بودم او گزینه اول و دوم و سوم من است اما حالا که رفته باید می رفتم سراغ گزینه های بعدی. کللی فرد سابقه مشخصی دارد اما او کجا و پالیزدان کجا؟

مدیرعامل شاهین از اوضاع خراب مالی باشگاه خبر داد و گفت: همین امروز تیم پول نداشت هزینه هتل را بدهد و من بازیکنان را راهی کردم و خودم ماندم تا یکی از دوستانم آمد و مشکل را حل کرد.من به خاطر این تیم گونی لباس را روی شانه گذاشتم و آوردم. من برای خدمتگزاری آمده ام و اگر شاهین را دوست دارید مردم را مقابل ما قرار ندهید. من هم اصفهان بوده ام و پالیزدان هم آمد آنجا کار کرد باید می گفتم اجازه نمی دهم کار کنید؟ این چه حرفی است؟ ما همه ایرانی هستیم.

او خاطر نشان ساخت:ما باید نساجی را در شمال می بردیم و اصلا هم نتیجه خوبی نگرفتیم. بر خلاف اظهارات پالیزدان در این بازی هم او سرمربی نبود و مسئولیت بر دوش آلوستانی بود.من که نمی توانم تیم 60ساله را بدهم دست پالیزدان.

وی ادامه داد:در این 20روز بیشترین فشار را تحمل کرده ام و اگر بگذارند یکی از دوستانم قرار است به عنوان اسپانسر وارد شود و من قول می دهم تا مشکلات مالی را حل کنم و شاهین را به جایگاه واقعی اش بر نگردانم پا پس نکشم.

او در مورد حنطه هم گفت: من قول می دهم اگر حاشیه سازی نکنند حنطه نتیجه بگیرد.این مشروط به آن است که ما عرضه داشته باشیم مشکلات مالی را حل کنیم.

دلفانی در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد غیر بومی ها اتفاقات سال قبل را تکرار نکنند گفت: سال قبل شاهین 5 میلیارد پول داشت اما حالا در حساب ما 35هزار تومان است.این تیم دلخوشی مردم است و نباید به حواشی دامن زد. حنطه سرد و گرم چشیده است و اگر بگذارند کارش را بلد است.

او در پایان اظهار داشت: پالیزدان یک بار می گوید قرار بوده مدیر عامل شود یک بار می گوید سرمربی. این گوی و این میدان. او که از سپاهان پول خوبی گرفته بیاید مدیر شود و مشکلات مالی را حل کند و گرنه بگذارد ما کارمان را انجام دهیم.

پالیزدان: تکذیب می کنم

پس از پایان حرفهای دلفانی ، صالح احمدی مجری برنامه اعلام کرد:پالیزدان با مهدی محمدیان تهیه کننده برنامه تماس گرفته و همه اظهارات دلفانی را تکذیب کرده و گفته ماجرای اس ام اس و تهدیدها واقعیت ندارد.

پول نمی خواهم، خنده بوشهری ها را می خواهم/کمی دلسرد شدم!

در شب جنجالی برنامه فوتبال بوشهری رادیو بوشهر حنطه هم روی خط برنامه آمد. سرمربی جدید شاهین گفت:روز بازی با نساجی دیدم آقای پالیزدان  به عنوان نفر اول کادر فنی تمرکز ندارد و از لحاظ روحی آماده نیست. او را به اتاق خودم آوردم و با وی حرف زدم. حتی گفتم تو می خواهی سرمربی باشی؟ گفت بله. گفتم سرمربی شدن اسم خوبی دارد اما مسئولیت دارد. من سالها کنار میثاقیان، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی ، پرویز مظلومی و خداداد عزیزی کار کرده ام و 12 سال سابقه دارم. 2سال در لیگ برتر و 4سال در لیگ یک سرمربی بوده ام اما هنوز هر گاه پیشنهادی به من می شود باید همه جوانب را بسنجم.

در حالی که دلفانی گفته بود سرمربی در آن بازی آلوستانی بود اما حنطه نظر دیگری داشت و گفت« من با او به عنوان نفر اول تیم حرف زدم و گفتم اگر امروز سه امتیاز را گرفتی من به دلفانی نامه می زنم و می گویم شما سرمربی شوید و خودم می روم!»

وی تصریح کرد« من دنبال پول نیستم. خنده ای که بر لب مردم بوشهر بعد از برد تیم بنشیند برایم کافی است. با شناخت از تیم آمده ام و مدتها با خانی، دانشیان و کمانی در تماس بوده ام و چند بازی تیم را دیده ام. هر گز نمی گویم تیم مشکل دارد و ... چون با شناخت از آن آمده ام. البته باید در نیم فصل 4بازیکن جذب کرد ولی در مجموع تیم خوبی بسته شده.از استقلال اهواز و ابومسلم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر رفاقت با دلفانی با شاهین سفید بسته ام»

حنطه پس از شنیدن تماس یکی از هواداران و اظهارات او در خصوص لزوم برقراری آرامش در تیم گفت« به من می گویند مرد بحران. من در ابومسلم و پیام  مشهد و استقلال اهواز و شهرداری اراک بحران را تجربه کرده ام هر چند حرفهای امشب پالیزدان کمی مرا دلسرد کرد.»

وی در پایان گفت: دوست دارم 11بازیکن بومی به میدان بفرستم اما حالا هویت تیم 60 ساله شاهین مهمتر از هر مسئله ای است.خیلی ها در بوشهر با این تیم زندگی می کنند و رضایت آنها برایم از همه چیز بهتر خواهد بود. هر جا رفته ام امام هشتم مرا یاری کرده و اینجا هم انشالله همینگونه است.