رای کمیته انظباطی درخصوص بازی الوند و شاهین
کمیته انضباطی رای دیدار الوند همدان و شاهین بوشهر را اعلام کرد
فریبرز محمودزاده مسئول دپارتمان لیگ دسته اول درگفت و گو با برنامه لیگ یک مجله صبحگاهی بیدار باش شبکه ورزش سیما با اعلام این خبر و ارائه تصویر رای صادره از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: روزی که نامه اعتصاب بازیکنان شاهین توسط آقای آیت اللهی به من تحویل داده شد با مدیرعامل و سرپرست شاهین( دلفانی و رفیعی) تماس گرفتم که هر دو موبایل خاموش بود. با کللی فرد تماس گرفتم که ماجرا را تایید کرد و گفت سعی ما این است بازیکنان را راضی کرده و به صورت زمینی به کرمانشاه برویم اما اینگونه نشد.
روز یکشنبه(دیروز) در اواخر وقت اداری رای خود را اعلام کرد و در این رای آمده که الوند سه بر صفر برنده شده است.ذیل این رای آمده باستناد ماده 15 آیین نامه انضباطی این رای قطعی و لازم الاجراست و می توان نسبت به آن در کمیته استیناف تجدیدنظر خواهی کرد./گل
وب سایت گل گت