تجمع هواداران شاهین در مقابل باشگاه
عصر روز جمعه تعدادی از هواداران با تجمع در مقابل باشگاه شاهین خواستار حذف هیأت موسسین شدند.

یکی از هواداران معترض درخصوص این تجمع گفت: این تجمع به خاطر باشگاه شاهین و منافع شاهین بوده که بر باد رفته است و متأسفانه دست اندرکاران و هیچ کدام از مسئولین کاری انجام ندادند تا این تیم به نابودی کشیده شد.

یکی از هواداران معترض درخصوص این تجمع گفت: این تجمع به خاطر باشگاه شاهین و منافع شاهین بوده که بر باد رفته است و متأسفانه دست اندرکاران و هیچ کدام از مسئولین کاری انجام ندادند تا این تیم به نابودی کشیده شد.
وی
با اشاره به برخی اظهارنظرها درخصوص اینگونه تجمعات افزود: به آقایانی که
اظهار می کنند معترضین کسانی هستند که منافعشان در خطر است باید عرض کنیم
که هیچ کدام از این هواداران منافعی در باشگاه نداشته و همه آن ها از
کارگران و اقشار زحمتکش جامعه هستند.
این معترض به عملکرد هیأت موسسین اشاره کرد و به "بوشهرنیوز" گفت: این
هواداران هیچ کدام به دنبال منافع شخصی نبوده و فقط به عشق شاهین در اینجا
جمع شده و طومار نوشتند.
یکی دیگر از هواداران
شاهین نیز به نمایندگی از سایر معترضین اظهار داشت: ما اینجا جمع شدیم که
عنوان کنیم این باشگاه نیاز به یک تغییر اساسی دارد.
وی با بیان این که چندین سال شاهین به صورت سنتی اداره می شود به
"بوشهرنیوز" گفت: مدیریت فعلی شاهین مدیریتی است که از یک تیم محلی به ملی
آمده و نیازمند تغییر اساسی است.
این معترض ادامه داد: متأسفانه آقایان هیأت موسسین نظر ما را قبول نداشته و خودشان هر کاری که خواستند انجام می دهند.
نماینده هواداران معترض شاهین با اشاره به طومار امضاء شده، ابراز
داشت: این طومار توسط کسانی امضاء شده که در گرما و سرما با شاهین بوده و
برای این تیم سلامتی خود را از دست دادند.
وی به
یکی از این هواداران اشاره کرد و به "بوشهرنیوز گفت: این هوادار قلبش را به
خاطر شاهین از دست داده و اکنون قلب وی با باطری کار می کند اما هنوز هم
در تمامی دیدارهای شاهین حاضر می شود.
این هوادار شاهین با بیان این که هوادار واقعی چنین هوادارانی هستند، افزود: حق ماست که به نظراتمان توجه کنند.
وی خطاب به هیأت موسسین گفت: اگر هیأت موسسین منافع باشگاه را درنظر می گیرد باید از هواداران حمایت کند.
نماینده
هواداران معترض ادامه داد: در حال حاضر هوادارن جمع شدند تا حرکتی صورت
گرفته و اساسنامه ای تدوین شود به گونه ای که مدیریت جدیدی بر این باشگاه
حاکم گردد.
این معترض با بیان این که هیأت موسس دیگر برای این تیم کارایی ندارد،
ابراز داشت: با توجه به تجربه حاصل شده در لیگ برتر مشخص شد که دیگر هیأت
موسس برای شاهین کارایی نداشته و هر چه سریع تر باید تغییر کنند.


وی
با اشاره به طومار امضاء شده افزود: در این طومار اشاره شده که با هیچ
شخصی ناسازگاری نداشته و مکتب ما مکتب شاهین و بر مبنای برادری، دوستی و
تعامل است.
این معترض با انتقاد از رفتار مسئولین شاهین گفت: همین
الان که این طومار امضاء شده است آقایان در دفتر خود نشسته و از آن خارج
نمی شوند.
این هوادار با طرح این سئوال که مگر
باشگاه متعلق به هواداران نیست، ابراز داشت: آقایان در منازل خود عزل و نصب
کرده و به صورت شفاف اطلاع رسانی نمی کنند.
وی با بیان این که یا باید مجمعی تشکیل شده و یا ناظرینی بر کار هیأت
موسس نظارت کنند، افزود: آقایان هیأت موسس خودشان اعلام کردند در مقطعی
دچار اشتباه شدند در حالی که اگر این ناظرین وجود داشتند می توانستند جلوی
اشتباه آنان را بگیرند.
نماینده معترضین درخصوص
اعلام مدیرعامل تراکتورسازی تبریز مبنی بر عزیمت به عسلویه جهت دریافت کمک
های مالی برای این تیم به "بوشهرنیوز" گفت: این پول ها حق مردم بوشهر است و
آن ها باید در استان و منطقه خودشان به دنبال جذب منابع مالی باشند.
وی با بیان این که مردم استان بوشهر هیچ چیزی ندارند، ابراز داشت:
مردم استان بوشهر گرما می خورند در حالی که نه صاحب پول شدند نه قدرت و
تنها منافع آنان فقط ناراحتی بوده است.
این هوادار در پایان تصریح کرد: عشق ما شاهین بوده و دوستش داریم و تا زنده هستیم برای این تیم تلاش خواهیم کرد.






+ نوشته شده در شنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19:37 توسط
|
وب سایت گل گت