افشاگری های پرسرو صدا میان دعوای شاهینی ها
شاهینی ها انگار به این نتیجه رسیده اند که دیگر امیدی برای بقا در لیگ برتر ندارند. آنها که می دانند با این حجم بدهی ممکن است فصل بعد حتی نتوانند در لیگ یک هم حضور یابند دست به اقدام عجیبی زده اند. مهرزاد رییسی نژاد عضو هیئت موسس باشگاه با بیان اینکه رئیس هیئت مدیره بودن افراشته در هیچ جایی به ثبت نرسیده است، اظهار می دارد: در حال حاضر بازیکنی مثل شکوری که با افراشته قرارداد بسته و به کمیته انضباطی شکایت کرده است، نمیداند که طرف حسابش چه کسی است.
او که وکیل رسمی دادگستری است با آگاهی از قوانین این مسئله را مطرح کرده تا به نتیجه دیگری برسد. با طرح این موضوع گفته خواهد شد که هرکس از افراشته چک دارد برود سراغ وی و طلبش را از او بگیردوشاهین به هیچکس بدهکار نیست. نکته جالب تر آنجاست که همه بدهی های قبلی مربوط به فصل قبل هم ابتدای فصل جاری با چک های شخصی افراشته تسویه شده و حالا همه چک ها لاوصول مانده اند. حساب باشگاه نزد پست بانک نیز با امضای افراشته بوده و با طرح این موضوع که افراشته سمت رسمی و قانونی در باشگاه نداشته همه آن موارد شخصی تلقی شده و به زعم آنها ارتباطی به شاهین ندارد!
رییسی نژاد به خواست هیئت موسس جلو افتاده!
یکی از مدیرانی که در دوران افراشته با شاهین همکاری داشته به سایت گل می گوید:رییسی نژاد اخیرا مبادرت به تغییر قفل های باشگاه نموده و صدالبته او بدون رضایت هیئت موسس و تنها با یک اقدام شخصی نمی تواند چنین کاری کرده باشد زیرا هیئت موسس 13عضو دارد که او یکی از آنهاست.
افراشته را AFC هم می شناسد
وی که نمی خواست نامش فاش شود افزود:او ولی فقط بحث ثبت شرکت ها و عدم ثبت مدیریت افراشته نزد آنها را ملاک حرفهایش قرارداده و نمی داند که فدراسیون خود مرجع قضایی مستقل دارد. جالب این که در بازدید نمایندگان AFCاز باشگاه هم افراشته به عنوان رییس وعضو هیئت مدیره معرفی و ثبت نام گردیده و حتی در آن برهه برای فرار از اینکه نگویند باشگاه مدیرعامل ندارد خود افراشته به عنوان مدیرعامل به بازرسان معرفی شده که در همه گزارشات که یک نسخه آن نزد سازمان لیگ است درج شده است. بازیکنان ابتدای فصل چک های قبلی باشگاه را تحویل دادند و چک های شخصی افراشته را دریافت نموده اند.این در حالی است که افراشته در لیگ دهم و نهم سمتی در شاهین نداشته که بخواهد بابت آن چکی داده باشد.
این برخوردها ناجوانمردانه است
او تصریح کرد:هیئت موسس در ابتدای فصل اعضای هیئت مدیره را به فدراسیون معرفی کرده و پای تمام قراردادها و نامه ها و...امضای افراشته است و او در فدراسیون به عنوان رییس هیئت مدیره شناخته می شود حتی اگر با زیرکی هیئت موسس به ثبت شرکت ها معرفی نشده باشد!مهر باشگاه نزد افراشته بوده و همه مکاتبات با مهر و امضای او رسمیت می یافت و اگر سمتی نداشته چگونه تا کنون هیئت موسس سکوت کرده بود؟ سایت رسمی باشگاه بارها وبارها مشروح گزارشات هیئت موسس با او را درج کرده و حتی انتصاب او به عنوان رییس هیئت مدیره را مخابره کرده است.پس چنین فرار به جلویی سودی به حال باشگاه و بدهی هایش ندارد وتنها باعث سلب اعتماد بازیکنان می شود.با همین رفتارها کاری کرده اید که بازیکنان فعلی برای شکایت از باشگاه از همدیگر سبقت گرفته اند. هفته قبل شکوری شکایت کرد امروز هم طالب لو. فردا هم لابد چند نفر دیگر.این ناجوانمردانه است که با افراشته این برخوردها شود.اینها عادت کرده اند. سال قبل هم وقتی همه کارها را کنگانی کرد کاری کردند تا او برود و همه چیز را گردن وی بیاندازند.مردم آگاه هستند وفریب شما را نمی خورند. چرا زمانی که افراشته 5 میلیارد آورد رییس هیئت مدیره بود اما حالا که تیم را دخالت های نابجای شماها به ورطه سقوط رفته او را مقصر می دانید؟
گزی اصرار کرد فیروز برود
او بااشاره به حرفهای رییسی نژاد که گفته« هیئت موسسین باشگاه شاهین تصمیم گرفت تا برای حل مشکلات، اختیار تیم شاهین را در سال 1390 به افراشته داده و وی را به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه انتخاب کند. بنابراین کلیه عزل و نصبها و اختیارات باشگاه طبق توافقات صورت گرفته به وی منتقل شد و هیئت موسسین نیز هیچ دخالتی در امور باشگاه نداشت. به عنوان مثال ما نمیدانیم که چرا درخشان دوبار به شاهین آمد و رفت، چرا انصاریان از شاهین رفت، دوباره به تیم برگشت و پس از آن مجددا رفت و همچنین نمیدانیم که جاسم کرار کجاست. معلوم نیست چه کسی به طالبلو در تعطیلات نوروزی که تمرینات تیم برقرار بود 10 روز مرخصی داد وهزاران اما و اگر دیگر.» گفت: رفتن فیروز کریمی با اصرار گزی صورت گرفت ولازم باشد همه چیز را فاش می کنیم. او به دلیل مشکلات شخصی با کریمی اصرار کرد که این مربی کنار برود وقاسمپور بیاید که او هم آمد و اوضاع را دید ونماند. فیروز حجب وحیا کرد وخودش استعفا داد چون دید اگر بخواهد با گزی طرف شود میان دعواهای آنها شاهین نابود می شود.
یک طلبکار مدیران را کتک زد، قاسمپور فرار کرد!
وی خاطرنشان ساخت:روزی که می خواستیم با قاسمپور قرارداد ببندیم یکی از طلبکاران با همسرش به هتل آمد و مدیران باشگاه را مورد ضرب و شتم قرارداد اما به خاطر نام شاهین نگذاشتیم این موضوع رسانه ای شود. طلبکاری که از سال قبل طلب داشت. قاسمپور همانجا فرار کرد.درخشان هم باردوم با تایید گزی آمد.آنجا مگر کسی بدون اجازه او آب می تواند بخورد؟خفقان به وجود آورده و نمی گذاشتند رسانه های استان حرف بزنند. هرکس هر چیزی نوشت گفتند دشمن شاهین است. یکی از نماینده های هیئت موسس در هیئت مدیره به افراشته می گفت هر مشورتی خواستی با خودمان انجام بده. فلان خبرنگارها و کارشناسان دشمن شاهین هستند..
گزی ده میلیون قرض داد ده هزاربار پیامک زد
این مدیر گفت:شما دو نماینده از هیئت موسس در هیئت مدیره داشتید. پس پای خود را کنار نکشید که مردم را نمی شود گول زد.گزی ده میلیون به باشگاه قرض داده بود ده هزار بار پیامک زد به افراشته که پولم را بدهید. این چه مالکی است؟ زمانی که باکرار و انصاریان و طالب لو و شکوری عکس های یادگاری می گرفتید خوب بودند اما حالا بد شده اند؟
سقف قرارداد هیچ،آسمان هم سوراخ شد
او درپایان گفت:مرجع قضایی فدراسیون با آگاهی از این موضوع ، افراشته را طرف حساب بازیکنان نمی داند و با توجه به چک های نزد آنها و قراردادهایشان که در هیئت فوتبال استان هم به ثبت رسیده نسبت به شکایات آنها اقدام به رسیدگی خواهد کرد.پس بیهوده دست وپا نزنید که تازه اول پاسخپویی شماهاست. افراشته و هرکس دیگری که سر خود به باشگاه نیامده. شما به قول خودتان اختیارات را به آنها داده اید. هرجا کار اشتباه بود می توانستید ورود کرده و او را عزل کنید. این که عذر بدتر از گناه است که بگویید ما نقشی نداشتیم. چرا وقتی فیروز کریمی گفت گزی سمت اجرایی ندارد همه علیه اش موضع گرفتید؟ پس نقش اجرایی داشتید. نماینده هایتان در هیئت مدیره بودند و موقع قراردادها کلامی با بازیکنان حرف نمی زدند تا مبالغ کمتر شود. مثلا آنها فوتبالی های هیئت مدیره بودند.همین شد که قراردادهای 850 میلیونی بسته شد. سقف که هیچ آسمان هم سوراخ شد.اجازه بدهید ادامه ندهم.آقای رییسی نژاد شما همیشه این موقع و آخر فصل پیدایتان می شود تا خود را مطرح کنید.حالا هم لطفا سکوت کنید تا بیشتر ماهیت تان را برملا نکنیم./حسین شریفی
وب سایت گل گت