اختلافات مدیریتی در شاهین بوشهر کمتر از مشکلات مالی این تیم نبوده و بیش از مشکلات مالی تیشه به ریشه این تیم زده است.

متأسفانه وجود برخی افراد در سیستم مدیریتی این تیم که شاهین را ملک شخصی خود می دانند موجب شده تا اخیراً علاوه بر استهزاء این تیم، مردم فهیم بوشهر نیز در سراسر کشور استهزاء شده و این مهم نتیجه خوبی دربرنخواهد داشت.

شاهین بوشهر در فصل جاری تنها تیم بدون ثبات لیگ برتر هم از لحاظ مدیرعامل و هم سرمربی بوده و بسیاری نابسامانی های موجود در اساسنامه و وجود برخی نیروهای تمامیت خواه و خودخواه را دلیلی بر ویرانی این تیم می دانند.

نیروهایی که از مردمی بودن این  تیم حداکثر سوء استفاده را کرده و با اخذ تصمیمات شبانه و البته خودخواهانه موجب رنجش جوانان و علاقمندانی می شوند که با برد این تیم شادمان و با باخت آن غمگین شده و گاهاً تا حد تشنج نیز پیش می روند.

از مشکلات مالی شاهین امروز که بگذریم، مشکلات مدیریتی ریشه این تیم مردمی را خشکانده است.

از انتصابات عجولانه و غیرورزشی گرفته تا عزل بدون برنامه، مصاحبه های مختلف و ایجاد تنش برای تیم همه و همه از جمله مشکلاتی است که برخی تمامیت خواهان درون باشگاهی در این فصل در لوای مردمی بودن این تیم انجام داده و شاهین بوشهر را به این روز انداخته اند.

اشخاصی که در پنهان، شاهین را متعلق به خود دانسته و در پیدا از مردمی بودن آن سخن به میان می آورند و خود بهتر از هر کسی می دانند که ژست مردمی بودن آن ها فقط بخاطر جلب حمایت های مالی و البته نگه داشتن حامیان این تیم است تا با فشار از طریق هوادارن بتوانند به مقاصد خود برسند.

شاید شاهین امروز تنها تیمی در لیگ برتر باشد که به اندازه انگشتان دو دست مدیرعامل، سرمربی، سخنگو و ده ها مدیر دیگر داشته و هر کدام از آنان برای مصاحبه کردن با سایت ها و خبرگزاری ها از یکدیگر سبقت گرفته و همین موضوع حاشیه هایی را برای این تیم ایجاد کرده است.

شاهین امروز بیش از مشکلات مالی دچار مشکلات درون مجموعه ای است. متأسفانه برخی در شاهین بوشهر به دنبال دلال بازی، انباشت پول های بادآورده و کسب موقعیت بوده و نگهداشت این تیم در لیگ برتر برای آنان در اولویت های بعدی قرار دارد.

اگر به رفتارهای فصل جاری برخی در شاهین نظری بیفکنیم به سادگی سوء استفاده از جوانان و حامیان  این تیم قابل مشاهده خواهد بود. جوانانی که از بوشهر تا تهران، تبریز، اهواز، اصفهان، شیراز و ده ها استادیوم دیگر رفته تا با هواداری و حمایت از شاهین وظیفه خود را در قبال این تیم مردمی انجام دهند غافل از این که برخی در درون این مجموعه به دنبال سوء استفاده از احساسات و هیجانات پاک آنان هستند.

مشخص نیست چرا مسئولینی که امروزه در شاهین خود را همه کاره این تیم دانسته و در حقیقت شاهین را ملک شخصی خود می پندارند شهامت اعلام این موضوع که شاهین متعلق به مردم بوشهر نیست را نداشته و با احساسات جوانان این مرز و بوم بازی می کنند.

مسئولینی که درخشان را دو بار به عنوان سرمربی شاهین برگزیده، بازیکنان تاریخ مصرف گذشته چند صد میلیونی برای این تیم استخدام کرده و موجب بدهی باشگاه از راننده گرفته تا هتل و بازار و بسیاری نقاط دیگر شده اند.

مسئولینی که هر بار با فرارسیدن دیدارهای حساس شاهین، به جای دلگرمی دادن به سرمربی و بازیکنان به مصاحبه و گفتگو با سایت ها و خبرگزاری ها پرداخته و این تیم را وارد حاشیه می کنند.

مسئولینی که یک روز افراشته را تا عرش اعلی بالا برده و روز دیگر تا فرش بر زمین می کوبند. 

کسانی که تا دیروز محمدپور را ناجی شاهین دانسته و امروز در رسانه ها اعلام می کنند که محمدپور، مدیرعامل پروازی است.

سئوالی که این مدیران دلسوز! شاهین باید پاسخ دهند این که آیا شما در زمان تأیید محمدپور نمی دانستید که وی پروازی است و در تهران زندگی می کند؟

سئوال دیگر این که چرا دقیقاً پیش از دیدارهای حساس شاهین با استقلال و سپاهان می بایست مصاحبه ها علیه مدیرعامل شاهین صورت گرفته و وی پروازی نامیده شود؟

این که چرا مسئولین شاهین با مردم و هوادارن این تیم صادق نبوده و از رو با جوانان و حامیان این تیم بازی نمی کنند سئوالی است که آنان خود باید به مردم پاسخ دهند اما آنچه که هم اکنون این مدیران باید بدانند این که رسانه ها کاملاً هوشیار بوده و تمامی رفتارهای شما را زیرنظر دارند و اگر در شرایط حساس فعلی مطلبی را بازگو نمی کنند به دلیل موقعیت ویژه شاهین در لیگ برتر است.

شایسته است این مسئولین دلسوز! به جای محکوم کردن رسانه ها، به وظیفه اصلی خود که حفظ و ماندگاری این تیم در لیگ برتر است، پرداخته و بدانند که «ماه پشت ابر پنهان نمی ماند»./بوشهرنیوز